Az ötszörös portugál aranylabdás tavaly 105 millió dolláros bevétellel zárt. A Juventus labdarúgója a járvány miatti megszorítások ellenére is 60 millió dollárnyi (17,5 milliárd Ft) fizetésnek örülhetett. Emellett a Nike sportruházatot, a Herbalife táplálékkiegészítőt, a fogyasztási cikkeket forgalmazó Unilevert és a streamingszolgáltató DAZN-t képviseli, a cégektől körülbelül 45 millió dollárnyi (13,3 milliárd Ft) juttatást kapott tavaly.
Az argentin focista a képzeletbeli dobogó harmadik fokára állhatott fel, tavalyi keresete nagy részét a klubtól kapott, 72 millió dollárnyi (21 milliárd Ft) gigafizetése teszi ki. Legfőbb szponzorainak, az Adidasnak, a Pepsinek vagy éppen a Huaweinek köszönhetően további 32 millió dollárral (9,5 milliárd forinttal) növelte vagyonát a hatszoros aranylabdás 2020-ban.
Ahogy a futballban, úgy a reklámiparban is jól cseng a Paris Saint-Germain brazil támadójának neve. Tavaly Bajnokok Ligája-döntőt játszó csapatánál 70 millió dollárnyi (20,4 milliárd Ft) pénzt keresett, emellett a Puma, a Red Bull, a Gillette vagy a népszerű focis videójátékot, a FIFA-sorozatot forgalmazó Electronic Artsszal áll szerződésben. Ezeknek köszönhetően további 25,5 millió dollárral (7,6 milliárd Ft) gazdagodott.
Blikk.hu